środa, 3 lipca 2019

Sesja ogiera CollectA 88645

Nie da się ukryć, że dojechał do mnie aparat! ^^ 
Z tymczasowego braku własnych pożyczyłam figurkę od siostry i czym prędzej pognałam robić zdjęcia!
 Ogier Collecty 88645, bo to on był tym konikiem, to karus o bardzo szczupłej budowie. Zupełnie nie w moim typie, za to w mojej siostry - jak najbardziej (;
Przedstawiony został w inochodzie, co sprawia nieco śmieszne wrażenie, jako że ma wydłużony krok. Z lewej strony wygląda trochę, jakby miał się położyć.
 
W tym poście niby przedstawiam tego konika, ale nie mam tu zbyt dobrych zdjęć do przedstawiania, od tyłu mam ich tyle co kot napłakał, a cokolwiek na nich zobaczyć to...
...no właśnie.
Także niby go obkręcałam dookoła, niby mu fotki cykałam, ale, po prawdzie, byłam za bardzo podekscytowana nowym sprzętem, że niezbyt się na tym skupiłam.
A aparat - Nikon dla rozróżnienia c; - jest przecudowny! Wprawdzie nie jest to aparat z najwyższej półki, no bo tak czy siak aparat jest drogim prezentem i postaraliśmy o jak najtańszy, a zarazem jak najlepszy. Ode mnie ma 5xTAK, prezent udany w 100 procentach! 
Muszę przyznać, że nie przeczytałam całej instrukcji, tylko wzięłam aparat i pobiegłam na sesję. W sumie dotąd tego nie zrobiłam - chociaż uważam instrukcję za swoją lekturę obowiązkową i na pewno niebawem to nadrobię.
Zapoznając się z aparatem miałam trochę zdjęć-wpadek, tak jak to powyżej. Nieco za późno zorientowałam się, do jak bliska aparat jest w stanie przybliżać c;
No i muszę przywyczaić się do kolorów tego wyświetlacza, bo widząc że wszystkie zdjęcia są za ciemne cieszyłam się, widząc to jedno jasne. Za jasne >.<

Znając wszystkie funkcje poprawiłabym zapewne wiele błędów, ale i tak była przeszczęśliwa, mogąc użyć tego cacka *0*
Dwa fioletowe zdjęcia >u< Swoją drogą poznajecie to miejsce?
Pozowała mi tutaj już ta pani:
Ją pewnie kojarzycie c: (przynajmniejtakąmamnadzieję) Jeśli nie, to odsyłam do tego posta. W sumie oba koniki wydają się mieć trochę wspólnych cech... Nawet podobne posty =)

Skoro, jak już wiecie, skupiłam się głównie na sesji, to może ją wreszcie pokażę cx
 Ten koń powinien dostać gwiezdne imię, bo w jego ślepiach lśnią najprawdziwsze gwiazdy.
ogonek :)

 Inochód może czasem nie być pomocny przy zdjęciach...
 Zbliżenie na specyficznie pomalowane kopyta. Według mnie to super pomysł, podkreśla linię kopyt, ale mojej siostrze nie przypadł do gustu.
Cieszę się, że mam takie ogromne, wyraźne zdjęcia. To daje cudowną możliwość kadrowania ^^
 Oto dlaczego robię milion takich samych zdjęć:
 Chociaż faktycznie zauważyłam teraz, że robię takich ,,kalk" zdecydowanie zbyt wiele. Powiedziała mi to zapełniająca się w błyskawicznym tempie karta w aparacie. I szybko nauczyła mnie niepotrzebne kopie wyrzucać c;
Razem z siostrą próbowałyśmy trochę kombinować z piaskiem, ale nie wyszło zbytnio, jeszcze tu  mój paluch widać.
 A tu przepięknie zniszczone zdjęcie przez mlecz czy inną pokrzywę... Meh.
 Poniżek wprawdzie tło jest słabe, ale podoba mi się samo zdjęcie^^

Wprawdzie całość psuje płot z tyłu, ale to zdjęcie i tak do mnie przemawia ^
To zdjęcie bardzo mi się podobało, dopóki nie zobaczyłam, że koń ma rozmyty pysk >.<
No a z cieniem podoba mi się sama idea, zdjęcia tak średnio.

Ogółem, brak powodów do narzekań. Masę zdjęć zepsułam, ale mam szansę, naprawdę mam szansę robić ładne zdjęcia. Jeszcze tylko przeczytać instrukcję do końca, no i do dzieła!

6 komentarzy:

  1. Aaaa cieszę się razem z Tobą <3 Śliczne fotki, wiadomo ze zdjęć na zdjęcia będzie coraz lepiej, ale już widzę potencjał. Konik ładny i dzięki za jego zdjęcia na żywo, bo od dłuższego czasu się nad nim zastanawiam. Pozdrawiam i zaglądaj tutaj częściej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Zaglądać częściej mam nadzieję (jak po każdym poście z resztą cx), nowy post już się pisze. Nie myśl tylko sobie, że dodam go od razu d:

      Usuń
    2. No jasnee. A tak na marginesie to kiedy AAR obchodzi urodziny?

      Usuń
    3. We wrześniu jakoś mamy, ale AAR nie obchodzi urodzin i udaje, że nie jest takim starym blogiem cx

      Usuń
  2. Zdjęcia są super, szczególnie z tym modelem :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń