czwartek, 24 września 2020

Urodzinowe Q&A i fenomen, którego nie rozumiem


Jesteście w stanie w to uwierzyć? Bo szczerze mówiąc, ja nie. 17 września tego roku Apple Angels Rancho skończyło 4 lata.


Z zażenowaniem czytam moje pierwsze posty. Od tamtego czasu blog mocno się rozrósł, dwa razy zmieniałam aparat i znacznie więcej wygląd strony, a przede wszystkim ja sama zmieniłam się dość mocno. Jednak najważniejsze dla mnie jest, że zwyczajnie lubię mojego bloga. Lubię pisać posty, ślęczeć nad szczegółami z identify your breyer czy opisywać modele. Lubię też czytać swoje posty. Nieraz kiedy siostra przyłapie mnie na ponownym rzeglądaniu AAR, śmieje się, że popadam w samozachwyt. Ale ja po prostu lubię tego bloga. Jakoś tak. 
To najładniejsze zdjęcie, jakie zrobiłam Canonem w słabym świetle. Nadal nie mogę wyjść z podziwu, jak bardzo jest wyraźne. Pamiętacie jeszcze Canona? Nie znosiłam pracy z nim - najpierw zawsze wracałam z dobrymi zdjęciami, a potem był płacz i zgrzytanie zębów. Soniak był dla mnie prawdziwym wybawieniem, a Nikon jest już w zasadzie szczytem marzeń. Zawsze zwracałam uwagę na jakoś zdjęć w postach, nie lubiłam publikować tych ze słabymi fotografiami. Często zastanawia mnie, dlaczego konkretne posty są bardziej popularne od innych. Czasem potrafię to sobie jakoś wytłumaczyć, ale fenomenu niektórych po prostu nie rozumiem. Pamiętam, że kiedyś najpopularniejszy był post Zimowa sesja, który sama też zasadzie lubiłam. Od dłuższego czasu jednak najpopularniejszym postem w ogóle jest… Fatan wśród kwiatów, jest to także jedyny post, pod którym napisała mi komentarz osoba spoza modelarskiego bloga. A niby  co w nim takiego wyjątkowego? Drugie miejsce, o zgrozo, zajmuje Kolejny raz musicie mi wybaczyć, post, który sama od zawsze uznawałam za jeden z gorszych. Moim ulubionym z jakiegoś powodu pozostaje Mleczny dotaje nowe imię (który swoją drogą też plasuje się w pierwszej 10, ale znacznie dalej). I co ciekawe również nie wiem dlaczego.

Cieszy mnie bardzo, że blog znalazł tylu odbiorców. Ostatnio ranczo trochę podupadło z mojej winy, jednak miło jest zawsze dostać odpowiedź na posty i mieć świadomość, że jeśli będę aktywnie je publikować, to dzięki Wam  blog pozostanie żywy. Nie jestem wręcz w stanie uwierzyć, ile już Was jest! W ciągu całego swojego ,,życia" AAR zostało odwiedzone 15 tysięcy razy, a rekord dzienny wynosi 1126 wyświetleń! Nie wspominając już o aż 9 obserwatorach - przy wymienionych przed chwilą liczbach to może niepozorna cyferka, jednak dla mnie to naprawdę dużo <3

Pisałam już o tylu rzeczach, a tylu wciąż nie opisałam! Nie wspominając już o tym, ile rzeczy obiecałam Wam pokazać i nie pokazałam. Tym razem jednak spełnię przynajmniej jedną z obietnic i pokażę w końcu jak wyszły koniki z zestawu 4210. Ktoś w ogóle jeszcze pamięta Suncatchery? :')
W trakcie malowania
Tennesse Walking Horse pomalowany przez moją siostrę i mój niebieski twór
Nazwałam go Ocean (tylko po angielsku, ołszjan). Użyłam do niego dwóch odcieni niebieskiego i byłam z niego bardzo dumna.


Dziękuję Wam wszystkim, że jesteście ze mną.
Tym którzy byli od początku i tym, którzy dołączyli później, a także tym, którzy byli tylko przez chwilę. Każde wejście, każdy komentarz i w zasadzie każda Wasza aktywność dotycząca tego bloga jest dla mnie czymś niezwykle miłym.



I na końcu o czymś ważnym, o czym o mało sama nie zapomniałam c': W następnym poście mam zamiar zrobić Q&A, więc piszcie w komentarzach wszelkie pytania :)


Zazwyczaj nie obchodzę urodzin bloga, ale jak już się za to zabrałam, to w ramach celebracji chciałabym zorganizować przynajmniej Q&A. 4 lata, kto by pomyślał! Stary już ten blog c;

16 komentarzy:

  1. O rety, tak dużo? Jedyne co mogę powiedzieć to chyba po prostu – strasznie się cieszę! Oby kolejne lata mijały, a ten blog żył :).
    Hm, co do pytanek… Może mało, ale zawsze coś :):
    1. Od ilu lat zbierasz modele koni?
    2. Jaki model konia był Twoim pierwszym?
    3. Wymarzony model konia to…
    4. Masz swoje zwierzątko?
    5. Ile customów już przemalowałaś w swoim życiu?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, no to zaczynamy maraton:

    1. Ulubiony film+serial+książka+piosenka (zważ, że to są plusy, a nie ukośniki, dawaj wszystko ;P)
    2. Jak zaczęła się Twoja przygoda z modelarstwem (może być osobno zbieranie i osobno figurkowe prace artystyczne lub razem, jak tam wygodniej.)?
    3. Dlaczego założyłaś bloga i jaki był jego początek/początkowy zamysł (+czy ten zamysł bardzo się zmienił czy też nie)?
    4. Modele koni czy rysowanie, co lubisz bardziej/w które celujesz bardziej...
    5. Czy są inne figurki które zbierasz poza końmi? A jeśli nie, to czy masz w planach jakąś nową podgrupę (przykładowo dinozaury)?
    6. Ulubiona końska maść?
    7. Kolor włosów, oczu (rzecz jasna Twoich, dziecinko ;P)
    8. Ulubiony kolor?
    9. Ulubiona skala modeli?
    10. Ulubiony rzeźbiarz/rzeźbiarka?


    Powodzenia z blogiem i w życiu, Nath i stooo lat ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jak w życiu mi nie wyjdzie to chociaż blog się uda d:

      Usuń
  3. No to życzę dalszych wspaniałych przeżytych chwil na blogu!
    U mnie dawno już pyknęło roczek, ale tak na prawdę prowadziłam bloga jeszcze wcześniej, ale nie wiem z jakich powodów usunęli go..., więc niestety trzeba było wszystko zacząć od początku.
    No dobra, ale może przejdźmy do pytanek!
    1. Czy masz w kolekcji model, którego nie lubisz?
    2. Czy dopuszczasz myśl, że mogłabyś kiedyś zrezygnować z kolekcjonerstwa?
    3. Ulubiona gra?
    4. Twoje ulubione danie?
    5. Gdzie trzymasz modele? Na półce, w szafce, na regale?
    6. Chciałabyś mieć kiedyś portret jakiegoś żywego konia, którego znasz osobiście, na modelu?
    7. Nowość 2020 (obojętnie jakiej firmy), której nigdy byś nie kupiła?
    8. Psy vs koty?
    9. Malowanie koni: suche pastele vs akryle?
    10. Co myślisz o powtarzaniu się moldów w kolekcji?
    11. Co sądzisz o moherowaniu modeli?
    12. Sądzisz, że masz małą, czy dużą kolekcję?
    13. Jak rodzina zapatruje się na Twoje modelarskie hobby?
    14. Ulubiona pora dnia/nocy?
    15. Czy znasz kogoś w realu, kto też kolekcjonuje modele?
    16. Jak zaczęła się Twoja modelarska przygoda?
    17. Książki vs filmy?
    18. Ulubiony aktor?
    19. Ulubiony muzyk/zespół?

    Pozdrawiam Katarzyna ze Stajni Pegaz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za życzenia, no i za pytania :)

      Usuń
  4. Cztery lata, kawał czasu. Wszystkiego najlepszego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 4 rocznicy bloga! To naprawdę spory kawał czasu.
    Ten blog jest jednym z moich ulubionych. Uwielbiam czytać te Twoje długaśne wpisy z porządną dawką różnorodnych i ślicznych fotek. Mam kilka pytań, liczę, że się nie powtarzają :
    1. Ulubiony artysta (w naszym hobby)?
    2. Ulubiona książka i ulubieni pisarze?
    3. Najlepsza sesja jaką zrobiłaś?
    4. Jakiej muzyki słuchasz?
    5. Co najbardziej denerwuje Cię w ludziach?
    6. Masz ulubiony film lub serial?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. A no i cudowne przemalowańce, niebieski skradł moje serducho <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło mi to wszystko słyszeć <3

      Usuń
  7. 1. Za co lubisz noc?
    2. Za co nie lubisz dnia?
    3. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
    4. Opisz swojego wymarzonego prawdziwego konia.
    5. Jakie inne zwierzątka mogłabyś zbierać?
    6. Czego teraz słuchasz?
    7. Jak widziałaś AAR, gdy powstał w Twojej głowie? Jak bardzo odbiegłaś od pierwotnej wizji?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zbieram figurek koni, nawet prawdziwymi końmi się nie interesuję, ale czasami tu zaglądam, choć dopiero teraz zdecydowałam się zostawić jakiś ślad. Właśnie przypomniało mi się o tym blogu i... chciałam napisać, że przyjemnie czyta mi się Twoje posty. Tak po prostu. Bo czuć w nich tę pasję, widać, że się znasz. Gratuluję 4 lat pisania, oby blog żył jak najdłużej. <3 Śliczne customy, swoją drogą, zwłaszcza ten niebieski.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, nawet nie wiesz, jak mi mło! Dziękuję Ci bardzo za komentarz :D

      Usuń