niedziela, 17 września 2017

Powroty

Wiem, nie było mnie dłuuugo, ale miałam kryzys blogowy. Wszystkie moje blogi stały. Dlatego teraz wcześniej opracowuję kolejne posty :)
Na początek może powiem nieco o zmianach na blogu. Nowa nazwa brzmi Apple Angels Rancho. Cząstkę AA przypisałam tutaj już dawno temu, a pomiędzy stajnią a ranczem długo się wahałam, ale raz, że nie chcę być kolejną ,,Stable", bo ten człon jest dość uniwersalny, a dwa, to już zupełnie odrębna historia :) Może ją Wam kiedyś opowiem (;
Na nagłówek zaś dałam nic innego, tylko.. Chica Lindę z jej amazonką Pru. Co one tu robią, dowiecie się wkrótce :)

Posty w przygotowaniu:

  • Porównanie trzech znanych ,,figurkotwórców";
  • Post o mojej nowej zdobyczy - Hwin.
W niedalekich planach mam (innymi słowy tworzą się materiały do nich):

  • Przedstawienie Ceylona (w końcu, biedulek już długo się naczekał);
  • Post o ,,ukrytych perełkach", jak na razie dwóch na moim ranczu;
  • Porównanie splotów uwiązów - na początek plecionki ,,parzyste";
  • Opis zestawów kreatywnych;
  • Początek seri ,,Co można uzyskać z...";
  • Pierwsze ,,Patenty";
  • Konkurs :)
  • A jeśliby mi się już baardzo nie chciało, przypomnijcie mi, że mam pomysł bardzo krótki, ale warty uwagi post.
Koniec gadania, zabieram się do pracy. A Was zapraszam do czytania (:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz