piątek, 23 lipca 2021

Ot i cała tajemnica :)

Pora ujawnić w końcu kim jest ten niezwykle tajemniczy gość, chociaż jak znam życie część z Was już dawno zgadła. A może inna część moich czytelników nie odgadła jeszcze jego tożsamości na pewno, ale ma pewne podejrzenia. Cóż, w takim razie dzisiejszy post rozwieje wszelkie wątpliwości. Otóż odpowiedź to...
Supraśl supraśl, tajemniczym nowym członkiem naszego rancza jest Georg!
A dokładniej breyer 1843 Theo Ardenner. Ale dla mnie liczy się, że w końcu mam konika na moldzie Georg :D 
Tym razem post będzie mniej w stronę przedstawiania modelu, a bardziej w stronę posta sesjowego. Muszę się przynać, że sytuacja z Georgiem była niemalże identyczna jak z Enzem (zapewne dlatego, że obie figurki się świecą). Czekałam na dobrą porę jeśli chodzi o światło, ganiałam z aparatem po całej działce szukając najlepszego kadru, a równocześnie zadając sobie pytanie dlaczego zawsze sobie to robię i próbuję przedstawić model, idealnie oddając go na fotografiach. No i stwierdziłam że nie, nie umiem dobrze oddać Georga, nie będzie przedstawiania. Całkiem przyzwoicie opisała go Capricorn Meadow, więc po co robić to samo.
Nie mogłam pokazać na zdjęciach prawdziwego oblicza Theo, ale nie zmienia to faktu, że Georg świetnie pozuje, to po prostu idealny model sesjowy. No i tak oto wyszło jak wyszło c; I tak będzie trochę przedstawiania, bo jakbym nie przedstawiła nowego modelu, to chyba bym chora była d;
Jak może zauważyliście na wstępie, zależało mi wyłącznie na moldzie Georga, a nie na samym Theo. Planuję go przemalować, zwłaszcza, że ta złota maść jest według mnie okropna. Widzi mi się jako kasztan z konopiastą grzywą i jakąś wymyślną latarnią.
https://caterpiii.tumblr.com/post/85438262330
Mam wrażenie, że taka kolorystyka może mu pasować. Wprawdzie malowanie kasztanów trochę mnie przeraża, ale przecież malowanie tradków też cx
Lubię jego pysk, ten obraz łagodnego olbrzyma, wyrażającego swoje zaciekawienie. Jednak odnośnie jego głowy jest jedna rzecz, która mi nie gra.
A jest to widok od przodu cx Co się stało z jego oczami? A dokładniej z jego lewym okiem?

Zastanawiam się, czy nie zrobić mu tego oka ślepego, żeby móc wytłumaczyć ten wygląd atrofią mięśni. Nie wiem jeszcze, co z tym przystojniaczkiem zrobię.
To uczucie, gdy robisz milion zdjęć, by mieć z czego wybierać, a potem nie umiesz wybrać cx
Arden jest potężnym modelem. Jak zwykle nie pomyślałam, żeby zaprezentować go razem z innym modelem, ale może porównanie z moją ręką coś da c;
Może wydać się to dziwne, ale bardzo podoba mi się wykonanie puzdra. Niejednokrotnie na zdjęciach widać, że tak to wygląda u ogierów, a nie jakieś schleichowe mikro-mini.
Rzut od góry, to i tradycyjnie rzut od góry.
Bardzo podoba mi się grzywa tego modelu. Jakimś cudem jest zarazem gęsta, krótka i majestatyczna.
W zasadzie to nie wiem nawet jak opisywać tego konia, podoba mi się w nim po prostu wszystko. Może po prostu zostawię Was ze zdjęciami c;
Krótka przerwa w sesji na tradycyjne zdjęcie przeszkadzacza c;
No i co sądzicie o tym łagodnym olbrzymie? Ja jestem nim zachwycona, to chyba pierwszy breyer, co do którego nie mam uwag. Noo, poza tą maścią. I okiem c;

10 komentarzy:

  1. Ooo, Dżordż! Gratulacje :D

    Mold sam w sobie jest świetny, choć faktycznie malowanie nie powala. Jestem ciekawa, co z niego wyczarujesz.

    (Piona, też nie lubię malować kasztanków :P )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten mold jest świetny! Sama chętnie bym go przytuliła, haha, także ogromne gratulacje, że się u Ciebie znalazł. Nie mogę się doczekać jego nowych kolorków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo c: Mam nadzieję, że będzie na co czekać cx

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia :3 Mnie tam podoba się ta maść, ale nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć go jako customa.

    Pozdrawiam,
    Riley

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężko mi komentować, rzeczy o których rozmawiamy na bieżąco. :P Już wiesz, że bardzo podoba mi się ten model i no pragnę go. Ślicznie wyszedł na zdjęciach, tak poza tym to widać progres w Twojej fotografii, dzisiejszą sesję oglądało mi się cudownie. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to jedna z gorszych sesji, więc Twoje słowa sporo dla mnie znaczą :3

      Usuń
  5. gratki nowego towarzysza do stada:D

    generalnie nie byłam jego fajnką ale 21 (chyba, nie wiem czy dobrze policzyłam XD) zdjęcie totalnie odmieniło moje zdanie - ten pysk jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja jestem wielką fanką tego moldu, dlatego cieszę się, że w końcu do mnie trafił ^^

      Usuń