wtorek, 7 sierpnia 2018

Pilne - Copperfox się zamyka!



Regretfully, Copperfox Model Horses will be shutting it's stable door on the 14th August 2018

Tymi słowami zaczyna ostatni już post na facebooku Copperfoxa. Sądzę, że zainteresowani powinni sami go przeczytać >> LINK
Powodem są problemy z dalszą produkcją modeli.

Copperfox jest na rynku już od 20 lat. Chyba każdy, kto słyszał o tej firmie zgodzi się, że chociaż używa jedynie kilku nielicznych moldów, to jej produkty są na wyższym poziomie niż Breyer. 
Osobiście niespecjalnie lubiłam starsze trzy copperfoxowe koniki, miałam styczność tylko z jednym wyrobem firmy, którego malowanie niezbyt przypadło mi do gustu. Mimo to nie jestem w stanie zaprzeczyć, że farba, masa z której figurka została wykonana, jak i samo wykonanie - wszystko było wyższej jakości niż u Breyera.

Ogłoszenie było zaskoczeniem chyba dla wszystkich. Firma wciąż się rozwijała, dodane zostały dwa nowe moldy, pojawiły się mniejsze skale. Nie spodziewałam się, że zupełnie nagle może pojawić się taki komunikat.

A więc to już koniec. Copperfox zamyka się 14 sierpnia.

Figurki firmy wciąż są sprzedawane, wszystko było dokladnie określone w poście, może osoby chętne zdążą jeszcze zakupić jakiś wytwór Copperfoxa.
Wszystkim osobom, które chcą nabyć modele radzę się pospieszyć i przygotować na wysokie ceny, bo ostatnie sztuki mają swoją cenę.


Powtórzę jeszcze raz:

Copperfox Model Horses zamknie drzwi swojej stajni 14 sierpnia 2018 roku

4 komentarze:

  1. Mnie również zszokowała ta informacja:( Co prawda wiedziałam o tym już od kilku tygodni, ale nadal nie mogę w to uwierzyć! No, może nie mam ani jednego modelu tej firmy, bo nie przypadły mi do gustu, ale szkoda mi ich. O jedną firmę z figurkami mniej:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, tak nagle to się stało, że wciąż ciężko mi uwierzyć
    Pozdrawiam!
    -Wolfhorsestudio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń