poniedziałek, 30 grudnia 2019

Happy New Year! Nowości na rok 2020


https://www.freepik.com/premium-vector/happy-new-year-2020-background_5176792.htm
Jak widać zapomniałam o blogu do tego stopnia, że nie pożyczyłam Wam nawet Wesołych Świąt! w zeszłym roku też, ale to ciii.... Post o nowościach też miałam sobie odpuścić, ale otworzyłam komputer... No już trudno, opiszę kilka modeli co wpadły mi w oko cx
Przyznam, że niestety coraz mniej Breyerów mnie zachwyca. Wszystkie prezentują się ładnie... i to tyle.

Wszystkie zdjęcia bez źródeł pochodzą ze strony Identify Your Breyer.

Traditional

W tym roku furorę robi koń dla członków Premier Collector Club - Altynai, który jak zgaduję przedstawia achał tekina. Chociaż sama nie planuję na niego polować, nie sposób chyba nie zawiesić na nim oka:
https://www.breyerhorses.com/products/2020-premier-collection-membership-deposit

https://www.breyerhorses.com/products/2020-premier-collection-membership-deposit
https://modelhorsemadness.blogspot.com/2019/11/2020-premier-club-is-open-for-membership.html
Tutaj bardzo niewyraźne, ale widać strzałkę na nosie 





Moją uwagę przyciągnął koń na moldzie San Domino. To jeden z tych hessowych moldów, przy którym muszę zwrócić autorowi honor, bo wyszedł całkiem nieźle. W dodatku ma bardzo intrygującą maść.
To taki trochę odgrzewany kotlet, bo wersja matowa Vicky Wilson's Kentucky (bo takie nosi imię) była już dostępna przedtem i pojawiła się nawet w poście u Capricorn. Breyer chyba ma w zwyczaju wprowadzać wersję glossy rok później niż normalą.

Stablemates

Podoba mi się nowa wersja stosunkowo młodego moldu Mirado (będzie kończył trzy lata zaraz), która ma pojawić się w zestawie SMek o numerze 6058.
Nie ujął mnie w poprzednich odsłonach - jako srokacz wyglądał wręcz beznadziejnie - ale po przyjrzeniu się stwierdziłam, że to mój typ. No spójrzcie na tę szyję <3
W zestawie pojawia się także mold Darwin, który w tym roku wyjdzie także jako egzemplarz pojedyńczy o imieniu Klaus, a którego jestem bardzo ciekawa.
Jako że w pakiecie dostajemy także mold Belgian (i to w wersji czekoladowej uwu) - na który zasadzam się już od dawna - i Warmblood Jumper, cenny ze względu na bycie jedynym skaczącym Stablematesem, to ten zestaw ma tak naprawdę największą szansę zagościć u mnie na półce. Z resztą chyba jako jedyny w ogóle ją ma.

Na uwagę zasługuje (moim skromnym zdaniem) nowy mold w skali Classic.

Jest to Fairfax, przedstawiciel rasy morgan dłuta Mindy Berg.
Nie jest w moim typie, ale jako że moldy dodane w ostatnich latach - chociaż były ładne - przypominały SMki, wydaje mi się bardzo szczegółowy. Mam wrażenie, że Breyer nie postawił zbytnio na promowanie go (spójrzcie jakie ma malowanie na zdjęciu promocyjnym. Niby nie złe, ale takie... niedokładne) i trochę szkoda.

Ozdoby

Chciałabym wyróżnić jeszcze dwie zawieszki na choinkę, bo chociaż to niby tylko zawieszki, to jak dla mnie są bardzo podobne do normalnych SMek, tyle że z doczepioną do grzbietu wstążeczką c;
Tęczowy jednorożec to Cosmo, a srokacz był opisany jako Mustang.

Dziwy i dziwności

Chociaż Breyer ostatnio mnie nie zachwyca, to nie przestaje mnie zadziwiać!
Mold Western Horse pojawi się ponownie, tym razem jako stojak z kieszonkami na różności!
Czy tylko dla mnie to jest odrobinę... zwariowane? cx

A teraz tajemnica, nad którą głowię się najbrdziej...

 Na Identify Your Breyer pojawiła się kilka miesięcy temu, najpewniej w lato, strona o temacie "Making a Splash". Na zdjęciach pokazano trzy konie, które mogą pojawić się w 2020 roku jako model specjalny dla Collector Club. W lipcu przeprowadzono głosowanie, zwycięzca ma pojawić się w roli wspomnianego modelu specjalnego.
Duende


Desadato
Esprit


No i ja się nadal głowię, który wygrał! Niestety żadnego z tych trojga nie ma wśród ogłoszonych serii figurek na rok 2020.

Na stronie jest informacja:
 "The models will be on display in the Collector Club Tent at BreyerFest"
Cóż, żeby się dowiedzieć przyjdzie mi chyba poczekać do Breyerfestu! 

Swoją drogą podobają mi się te tegoroczne świąteczne zebry (okej, ta czarna nie)! A Wam? :D

 

Happy New Year!

10 komentarzy:

  1. Nic mnie jakoś szczególnie nie chwyciło za oko, poza tradkami.
    Nawzajem oczywiście i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tylko SM-ki wpadły w oko, na tradki już miejsca, hajsu i chęci brak :-P
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najbardziej czekam na kasztanowatego quarterka TR, zestaw SM-ków i może zamienię moją Banks Vanille na nowego gniadoszka na tym moldzie :P. Szczęśliwego nowego roku :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam w nowym roku!x)
    Pierwszy konik zrobił na mnie wrażenie. Hah, mało powiedziane - jest jak dla mnie cudowny! Za to zebry wydają mi się troszkę tandetne. Koniki w białe plamy (nie wiem jak to nazwać XD) są przeurocze!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łaciate Making a Splash to chyba jedyne TR które faktycznie wpadły mi w oko, dlatego czekam na nie tak niecierpliwe. Chociaż i tak nie chcę ich nabyć /whatswrongwithme/
      Również pozdrawiam :)

      Usuń